Kutsu sukukokoukseen 2007

Tervetuloa syksyn suureen sukutapaamiseen ja sääntömääräiseen Berkan-suku ry:n vuosikokoukseen lämminsydämisessä Lappeenrannassa 1.-2. syyskuuta!

Merkitse kokous kalenteriisi ja tuo mukanasi koko perhe. Tapahtumarikkaan karjalaiskaupungin lumovoiman takia joudumme varaamaan kokouspaikan ja majoituksen jo nyt. Ilmoittaudu 20.5. mennessä sihteerillemme Riitta Stirkkiselle.

Nähtävyyksiä, tunnelmia, tapahtumia, taidetta - ja kaikkia Karjalan mitalla!

Tule lauantaina jo aamutuimaan! Lappeenranta tarjoaa nähtävää kaikenikäisille. Pistäydy sen satamatorille kahville ja maistelemaan maankuulua Vetyä tai Atomia, käväise Etelä-Karjalan museossa, jossa esineistöä mm. Viipurin ja Käkisalmen kokoelmista, Viipurin pienoismalli ja muistohuone. Vieraile vanhassa Linnoituksessa, käy ihmettelemässä Suomen suurinta Hiekkalinnaa tai poikkea satamassa. Sinisen Saimaan välkkeissä keinuvat viehättävät ravintolalaivat. Mukavat tuliaiset löydät Karjalakaupasta, Majurskan talosta tai monista käsityöläisputiikeista. Ja lauantai-illalla on luvassa ainutlaatuinen Sataman valot -tapahtuma, joka toteutetaan tulisoihduin, värivaloin ja musiikin keinoin. Satamassa nähdään myös katutaiteilijoita, teatteria ja tanssiesityksiä.

Runsaskätistä tarjontaa voit tutkailla parissa nettiosoitteessa, joista löydät tietoja kauniista kokouskaupungistamme: www.lappeenranta.fi ja www.gosaimaa.fi.

Kokousohjelma

La 1.9. Klo 11.00-13.00 Lounas hotelli Patriassa, jossa myös majoitus
Klo 13.15-14.45 Tutustuminen Etelä-Karjalan maakuntamuseoon ja Viipurin pienoismalliin
Klo 15.00-17.30 Sukukokous hotelli Patriassa
  • Juhlaesitelmä Viipurin talouden kehityksestä, prof. Karl-Erik Michelsen
  • Iltapäiväkahvit
  • Sukuseuran sääntömääräinen vuosikokous
  • Anton Berkanin sukuhaaran esittely. Tällä vanhimman sukuhaaran esittelyllä aloitamme sukuhaarojen perhehistoriaa käsittelevän sarjan.
Klo 19.00-23.00 Sukupäivälliset lauantai-illan hämärtyessä herkullisen ruoan ja vilkkaan seurustelun merkeissä Lappeenrannan Kasinon alakerrassa keskellä Sataman valot -tapahtumaa
Su 2.9. Vapaata tutustumista linnoitusalueen nähtävyyksiin ja Wolkoffin talomuseoon. Varaamme jostain Lappeenrannan ravintolasta yhteistä tilaa sunnuntailounaalle, jos halukkaita ruokailijoita löytyy riittävä määrä. Mikäli haluat osallistua yhteiseen sunnuntailounaaseen, kerro siitä ilmoittautumisen yhteydessä.

Sukukokoukseen ilmoittautuminen

Yöpyminen Yöpymisvarauksensa jokainen hoitaa ja maksaa omatoimisesti. Hotelli Patriasta on varattu kiintiö huoneita alennetuin hinnoin lauantaiksi ja jonkin verran myös perjantaiksi. Kiintiövaraus on voimassa 31.7. asti tai niin kauan kun huoneita riittää. Em. päivän jälkeen vapaat huoneet ovat normaalihintaisia. Toimikaa siis nopeasti. Huoneiden hinnat ovat:
  • 1 hh 62 €/vrk (normaalihinta 85 €)
  • 2 hh 72 €/vrk (normaalihinta 95 €)
Huonevaraus suoritetaan suoraan hotelliin sähköpostitse tai puhelimitse. Hotelli Patrian yhteystiedot ovat:

Kauppakatu 21,FI-53500 Lappeenranta.
Puhelin 05 677511, Fax 05 451 2441
Patria@scandic-hotels.com
www.scandic-hotels.fi
Kokous Kokoukseen osallistumisesta ilmoitetaan sihteerillemme Riitta Stirkkiselle sähköpostitse riitta.stirkkinen@kolumbus.fi tai puhelimitse 050-560 2567 tai sukuseuran hallituksen jäsenille 20.5. mennessä.

Kokouspaketin hinta on 35 € henkilöltä ja siihen sisältyy ohjelmanmukainen lounas, tutustuminen Etelä-Karjalan maakuntamuseoon sekä kokousjärjestelyt kahveineen. Päivällisen hinta Kasinolla on 25 € henkilöltä. Kokouspaketin ja päivällisen yhteishinnaksi tulee siis 60 € henkilöltä.

Hinnat ovat aikuisten hintoja. Lasten osalta pyrimme neuvottelemaan edullisemmat hinnat. Kerro siis ilmoittautuessasi mukaan tulevien alle 16 vuotiatten iät. Ilmoitamme heistä veloitettavan maksun ennen eräpäivää.
Maksut Kokous ja päivällinen maksetaan Berkan-suku ry:n tilille Nordea 101130-237593 viimeistään 15.8.2007. Käytä maksaessasi viitenumerona jäsennumeroasi. (Jäsennumero on se viitenumero, jota olet käyttänyt sukuseuran jäsenmaksuja maksaessasi.) Tarkista jäsennumerosi tarvittaessa ilmoittautumisen yhteydessä.

Tapaamisiin Lappeenrannassa!

Sukuseuran hallitus