Kutsu vuosikokoukseen ja sukutapaamiseen

Berkan-suku ry:n vuosikokous pidetään lauantaina 18. syyskuuta klo 12-16 Helsingissä. Kokouspaikkana on hotelli Arthur, Vuorikatu 19. Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Tähän tilaisuuteen ovat tervetulleita nekin sukulaiset, jotka eivät ole sukuyhdistyksen jäseniä.

Kokouspäivän ohjelma:

Klo 12 Buffetlounas ravintolassa
Klo 13 Kokous kabinetissa
Vuosikokous
Juvosten sukuhaaran esittely
Berkanit Viipurissa 31.7.-1.8.2010
Klo 15 Kahvi + leivonnainen kabinetissa

Kokousmaksu on 18 € osallistujalta ja sisältää buffetlounaan, kahvin leivonnaisineen ja kokouskabinetin vuokran. Lasten osallistumisesta emme veloita mitään.

Ilmoittautuminen kokoukseen suoritetaan Riitta Stirkkiselle 10.9. mennessä sähköpostilla riitta.stirkkinen@lihatiedotus.fi tai puhelimella 050 5602567. Ilmoittautumismaksu maksetaan myös 10.9. mennessä seuran tilille 101130-237593 käyttäen viitenumerona jäsennumeroa. Ellet muista jäsennumeroasi, kysy se Riitalta ilmoittautumisen yhteydessä.

Sukuseuran järjestämällä upealla Viipurin-matkalla 31.7-1.8. oli mukana 28 henkilöä. Ohessa Marja Hautakankaan matkakuvaus. Lukekaa ja todetkaa että kannattaa pitäytyä berkanien porukassa minne ikinä se sitten matkustaakin.

Matkalla olleet voivat lisätä digikuviaan Juha Erkaman perustamaan verkkoalbumiin sukutapaamisessa tapahtuvaa yhteistä katseluhetkeä varten. Tämä ulkopuolisilta suljettu verkkoalbumi perustuu Googlen teknologiaan ja sen käyttäjällä on tunnistusta varten oltava GOOGLE-tili. Sellainen syntyy esim. luotaessa ilmaista Gmail-sähköpostiosoitetta. Tämän lisäksi tarvitaan henkilökohtainen sähköpostikutsu ylläpitäjältä. Jos olet kiinnostunut kuvien katselusta tai lisäämisestä albumiin, etkä vielä ole saanut siihen kutsua, ilmoittaudu osoitteeseen juha.erkama@kolumbus.fi.

Kokouskutsu ja Marjan matkaselostus on lisätty myös sukuseuran nettisivuille http://www.berkan-suku.fi. Tulevan talvikauden aikana lisäämme myös ulkopuolisilta suljettujen "sukulaisten sivujen" sisältöä. Toistaiseksi sivut ovat tyhjää täynnä mutta käy silloin tällöin tutustumassa tähänkin sivuston osaan. Ellet muista tunnusta tai salasanaa, kysy sitä esim. nettisivuilla olevan lomakkeen välityksellä.

Tervetuloa sukulaisten mainioon seuraan

Sukuseuran hallitus